Log in

just let it all out
Current Month
Jan. 16th, 2007 @ 07:24 pm - - -
new york here i come!! well, in mayyy, but still ;). hahaha. best birthday present everrr!
+i would like to know if im going to be in the play or not. being an alternate sucks.. its good cause i guess i half made the play, 3 quarters made it even. but the waiting sucks.
Jan. 11th, 2007 @ 10:31 pm - - -
i write my test for Garage on saturday! woohoo!!
Jan. 1st, 2007 @ 01:19 am - - -
SO! EMILY AND I DECIDED THAT 2006 WAS THE YEAR OF CHANGE! well, thats what it was for us anyway. what was it for you!?
Dec. 28th, 2006 @ 02:35 pm - - -
feeling: gratefulgrateful
so i decided it was time for an update. christmas was great. i got lots of awesome presents and had tons of fun with the family. boxing day was the annual macdougald family hockey game. we rent the upei rink and have a huge hockey game. and since im pretty much pro at hockey i was amazing ;). i DID get an assist though. pretty pumped about that. and then we went to my aunt and uncles house and my cousins were all trying to convince me to go to the bars with them. they had a fake id for me and everything. but i turned down the offer ;).
last night a few of us went to "we are marshall" which was pretty much like, the worst movie ever. i dont even know who was there. it was like, me, eliz, dan, anna, david, jill, jamie, josh. me and elizabeth got there late and sat on the end and just laughed with each other the whole time. and then people complained and the usher lady came and glared at us. it was so gay. anyways, yeah, like where was bob anyway? holy frigg.. hahaha. umm, kay, yeah, then me and anna slept over at elizabeths and went on this random piczo site? hahahaha, i dont know, it was funny.
so, yeah, i dont know whats going on for the rest of the break. apparently theres some sort of two hours traffic thing going on? and b-macs bday, if it ever happens.
anyways, im out!
Dec. 19th, 2006 @ 11:00 pm - - -
KAY, SERIOUSLY!! life is so boring right now. like, i could bury myself in a hole. SOMEONE NEEDS TO HAVE A HUGE PARTY WITH A CRAPLOAD OF RANDOM PEOPLE!!! and it needs to happen NOW, before kathryn goes crazy.

Dec. 18th, 2006 @ 10:48 am - - -
what about some night this week? wednesday or thursday maybe?
if not then we'll have to do it after christmas.
Dec. 11th, 2006 @ 07:20 pm - - -
man, i was just looking at this site, its a satellite picture of the world and you go in closer and closer and i went right up and saw the roof of my house. and i was pretending to be driving along the roads and i went to everyones house :P. its amazing!! +a waste of time, but who cares!? hahaha.
i think i may go check out some neighbourhoods in london or korea or something :P. no, im not really though.
Dec. 10th, 2006 @ 02:42 pm - - -
last night, me katie and tamara saw The Holiday. holy crap, it was amazing!! seriously, it just makes you want to cry!! im going to buy that movie as soon as it comes out.
we went shopping too. i got 3 christmas presents. and im pleased with all of them!
we really need to figure out the gift exchange party too, guys!! i was thinking maybe saturday? i dont know though! gahhhh
bye :)
Dec. 8th, 2006 @ 04:16 pm - - -
i used my sick day to try and beat my minesweeper record. without success.
im going back to spider solitaire.
Dec. 5th, 2006 @ 04:19 pm - - -
hahaha, listening to that right now ;)
HI EVERYONE!! me and tamara here! tuesday.. after school. tamara forgot her key. again. CAUSE SHES A RETARD!! haha, no, justkiddddding. umm, k-town tonight? i dont know.
omg, funny story! you wanna hear? josh liked it :P.
last night we had a turkey dinner and peeps in my family all had to go places so i did the dishes and cleaned the kitchen and all that and then i put on some christmas music and ("heres the punch line" says tamara. haha) went and curled up on the floor in front of the tree and fell asleep. i slept for like, 3 hours and then my mom took me into my own bed. hahahahahahaha, tamara says the actual story isnt that funny but its the way i laugh at the end that makes other people laugh. so she says youre not going to laugh at this. but i know you will cause its très funny :P.
WHITE AND NERDY. is the present song. dance party!! haha, WOOHOO! we're thinking of some moves to pull out at the christmas semi ;). ive got a few up my sleeve. hardcore.

kay, hyper, yes. we're going to get out of your hair now. gotta get ready for kensigton mary says. get this ball rolling. hahaha, simmer mom, the games in like, 3 hours :P.
and hearts!!